دانه قهوه ناپولی ساکوئلا وزن1کیلوگرم

14%

دانه قهوه ناپولی ساکوئلا وزن1کیلوگرم8002650004027

(دیدگاه کاربر 1)

1,199,000 تومان

تخفیف : 200,000 تومان

2 در انبار

( آخرین بروزرسانی : 13 اردیبهشت, 1403 )

ویژگی های کلیدی محصول

  • تاریخ انقضا: 2024/11/03
  • ٪65 عربیکا و 35٪ روبوستا
  • رست مدیوم
  • دارای نت میوه و شکلات
نقاط قوت نقاط ضعف
  • نت‌های میوه‌ای و شکلاتی
  • طعم فوق العاده
  • دسترسی محدود

نقد و بررسی : دانه قهوه ناپولی ساکوئلا وزن1کیلوگرم

دانه قهوه ناپولی ساکوئلا وزن1کیلوگرم

این محصول به‌خوبی برای استفاده در اسپرسوساز خانگی، موکاپات، فرانسه پرس و قهوه‌های دمی مناسب است. ترکیب این قهوه شامل ۸۵٪ عربیکا و ۱۵٪ روبوستا است. رست آن به مدیوم است و دارای نت‌های میوه و شکلات است. درجه شدت آن ۴ از ۵ و درجه اسیدیته آن ۲ از ۴ می‌باشد. مقدار کافئین آن در حد متوسط است و عطر و طعم قوی‌ای دارد. این قهوه با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه تولید شده است و طبق استانداردهای روز دنیا تهیه شده است. این محصول از ایتالیا وزن آن ۱۰۰۰ گرم است.

قهوه ناپولی ساکوئلا وزن1کیلوگرم
دانه قهوه ناپولی ساکوئلا وزن1کیلوگرم

معرفی کوتاه دانه قهوه ناپولی ساکوئلا :

دانه قهوه ناپولی ساکوئلا، با وزن 1 کیلوگرم، یک انتخاب عالی برای علاقه‌مندان به قهوه است. این قهوه از برزیل، کلمبیا و اتیوپی، مناطق معروفی در تولید قهوه، به دست می‌آید. با کیفیت بالا و عطر و طعم بی‌نظیرش، ناپولی ساکوئلا توانسته است به یکی از برترین برندهای قهوه در دنیا تبدیل شود.

این دانه قهوه از ترکیبی از عربیکا و روبوستا تشکیل شده است. نسبت 85% عربیکا به 15% روبوستا، به قهوه طعم و مزه‌ای تعادل‌یافته و منحصربه‌فرد می‌بخشد. رست آن متوسط است، که به علاقه‌مندان به قهوه با طعم و قوام متوسط، امکان تجربه یک فنجان قهوه کامل و لذت‌بخش را می‌دهد.

این دانه قهوه ناپولی ساکوئلا دارای نت‌های میوه و شکلات است که به طعم و عطر آن عمق و تنوع بیشتری می‌بخشد. با درجه شدت 4 از 5 و درجه اسیدیته 2 از 4، این قهوه توانسته است تعادلی ایده‌آل از لحاظ قوام و تندی را ارائه دهد.

دانه قهوه ناپولی ساکوئلا با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه تولید می‌شود. تحت استانداردهای روز دنیا، این قهوه با دقت و احتیاط بالا فرآیند تولید خود را طی می‌کند تا بهترین کیفیت را به شما ارائه دهد.

به طور خلاصه، دانه قهوه ناپولی ساکوئلا با وزن 1 کیلوگرم، انتخابی عالی برای علاقه‌مندان به قهوه است. با ترکیبی از عربیکا و روبوستا، عطر و طعم بی‌نظیر، و استفاده از بهترین مواد اولیه، این قهوه توانسته است جایگاه خود را در بازار جهانی قهوه برجسته کند.

نحوه مصرف دانه قهوه ناپولی ساکوئلا :

1. آسیاب کردن: شروع به مصرف این قهوه با آسیاب کردن دانه‌ها به صورت تازه و در هنگام استفاده بهترین نتیجه را به همراه خواهد داشت. استفاده از آسیاب قهوه برای آسیاب کردن دانه‌ها به اندازه‌ای که با توجه به نوع دستگاه قهوه‌ساز خود بهترین نتیجه را بدست آورید.

2. انتخاب دستگاه قهوه‌ساز: بر اساس ترجیحات شخصی و نیازهای خود، دستگاه قهوه‌ساز مناسب را انتخاب کنید. می‌توانید از اسپرسوماشین، موکاپات، فرانسه پرس یا دستگاه‌های دم کن استفاده کنید. مطمئن شوید که دستگاه شما توانایی استفاده از دانه‌های خرد شده را دارد.

3. تنظیمات دستگاه: با توجه به نوع دستگاه قهوه‌ساز خود، تنظیمات مورد نیاز را انجام دهید. شامل تنظیمات مانند دما، زمان استخراج و حجم قهوه می‌شود. دستورالعمل تولید کننده دستگاه را مشاهده کنید تا بهترین نتیجه را بدست آورید.

4. استخراج قهوه: قبل از استخراج قهوه، دستگاه را گرم کنید. دانه‌های قهوه را در دستگاه قرار دهید و استخراج قهوه را آغاز کنید. طبق روش استفاده از دستگاه خود، سیستم استخراج را انجام دهید (برای مثال، در صورت استفاده از اسپرسوماشین، دکمه اسپرسو را فشار دهید).

5. لذت بردن از قهوه: قهوه تازه و طعم‌بخش ناپولی ساکوئلا آماده استفاده است. اکنون می‌توانید لذت ببرید و فنجانی از قهوه با عطر و طعم قوی و متعادل خود را بچشید.

توجه داشته باشید که هر فرد ممکن است ترجیحات مصرف قهوه خود را داشته باشد. برای بهترین نتیجه، توصیه می‌شود راهنمایی‌ها و دستورالعمل‌های مربوط به دستگاه قهوه‌ساز و همچنین تجربه شخصی خود را در نظر بگیرید.

نحوه نگهداری دانه قهوه ناپولی ساکوئلا :

برای حفظ تازگی و کیفیت دانه قهوه ناپولی ساکوئلا، مراهمه به نکات زیر در مورد نگهداری آن مفید است:

1. محافظت از تازگی: بهترین روش برای حفظ تازگی قهوه، نگهداری آن در یک محیط خنک، خشک و تاریک است. قهوه باید از نور مستقیم خورشید و رطوبت بالا دوری شود. بنابراین، محفظه‌ای که در آن دانه‌های قهوه قرار دارند، باید مناسب و ضد نور باشد.

2. استفاده از ظروف مناسب: برای نگهداری دانه‌های قهوه، از ظروف با درب هواضد استفاده کنید. این نوع ظروف به شما کمک می‌کند تا هوا و رطوبت وارد ظرف نشود و قهوه تازگی خود را حفظ کند. از ظروف با بسته‌بندی مناسب و قابل برگشت استفاده کنید.

3. جلوگیری از تماس با هوا: تا حد امکان، از تماس دانه‌های قهوه با هوا جلوگیری کنید. این به معنای بسته‌بندی مناسب و برگشت‌پذیر است. هوا می‌تواند باعث اکسیداسیون و کاهش کیفیت قهوه شود.

4. جلوگیری از ذخیره در یخچال: قهوه نباید در یخچال نگهداری شود، زیرا رطوبت، عطرها و طعم‌های دیگر موجود در یخچال می‌توانند وارد دانه‌های قهوه شوند و کیفیت آن را تحت تأثیر قرار دهند.

5. استفاده به موقع: بهترین نتیجه را با استفاده به موقع از دانه قهوه ناپولی ساکوئلا به دست می‌آورید. قهوه به مرور زمان تازگی و طعم خود را از دست می‌دهد، بنابراین توصیه می‌شود قهوه را در مدت زمان معقول استفاده کنید.

با رعایت این راهنماها، شما می‌توانید دانه قهوه ناپولی ساکوئلا را بهترین شرایط نگهداری کرده و از طعم و عطر بی‌نظیر آن برای مدت طولانی لذت ببرید.

مشخصات فنی : 8002650004027

وزن 1000 g
برند

ساکوئلا

تاریخ انقضا

معتبر

محصول کشور :

ایتالیا

گارانتی

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

وارد کننده

شرکت خصوصی

1 دیدگاه برای دانه قهوه ناپولی ساکوئلا وزن1کیلوگرم
  1. صفورا محمد پور

    سپاس از تیم خودمونی کالا،خیلی سریع به دستم رسید قهوه از شهر شیراز سفارش دادم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
افزودن دیدگاه